Thursday, September 10, 2009

21 RAMADHAN 1430 = 11 SEPTEMBER 2009 (JUMAAT)

yeah ! yeah ! today is friday.i like it. huuhuhu
tghari kang da plan da dgn dak2 nie nak g JLN TAR @ MIDVALLEY
(tuepun klu aku laratla)
pejam,celik,pejam,celik tinggal 8 hari jerk lagi tinggal nak berpuasa.
cepat betul masa berlalu. aku lak ader 4 hari lolos puasa. sebab aku x larat.
excited lak aku nak beraya,
almaklumla taon nie beraya kat PT JAWE tercinteeee..
aku akan menghabiskan masa sepuas2nyer di umah. besh!besh!besh!
nani da ajak aku road tour raye ke-3.oke'la tue.
khalid ko nak join x?? (",)



hari nie kz g kerteh lagi, balik arie isnin.
so seperti biasa dia akan suruh aku balik pt jaweee'la.
besh betul'kan dpt balik umah.


persiapan raye semua da siap, baju kz da beli, baju aku pun da beli, baju aku'a beli paling bnyk, sebab semua baju yg sedia ada mcm da x muat'la..
perut aku semakin membesar walaupun bulan puasa. (",)
aku tinggal nak beli kasut jerk.
kasut yg aku berkenan x der warna tp saiz ader.
x per akan aku gagahkan jugak diri ini utk mencari kasut raye'ku..
tp bukan heel eik, kena cari kasut leper jerk yg sesuai dgn keadaan aku nie.


ape2 pun semuga aku dpt menghabiskan puasa utk tahun ini.
alhamdullilah. ameen

5 comments:

Fathiyah said...

salam dila
kabare? ;) baby sht? ewah,excited nak beraya nih.hehehe.puasa rongak skit ye.takpelah,janji awak & baby ok.yg rongak tu bisa diganti.
gi jalan Tar nnt hati2 k.
kte kempunan nak gi Jln Tar time nak raya ni.tak penah gi.hehe.jakun.saja la nak tgk cm mn sale sana sini yg org dok cite best tuh.thn dpn jelah den poyi.

"Fd_kZ" said...

Wsalam, kak fathi.alhamdullilah sehat. baby pun insya Allah sihat. msT'la xcited nak gaye kat kg tercinte. tue'la ader lolos skit x pe2 nnT kite ganti.lor. x penah g keR?
besh jugak, tp tiz year jerk yg gase x larat ckit nak berjln2.
akak sihat d aker? sabar'la bnyk2 eik. akak pun muda lagi

Pepel BoNda AmaNi said...

wah bestnyer kan..dah dekat nan raya dah..hehehehe kta taun nie xsempat lagi pegi jln TAR...ajak asben dia ckp malas org ramai..uwaaaaaaaaaaaaaaaaa

"Fd_kZ" said...

kak, mmg org gamai.. x pe2 cube lagik taon depan.. huhuh

nurul said...

sudahLAr...raya TouR kONon..
tak Jugak SampAinYer kat Umah Aku
raYer kEtiga MArin..
tAk Bek bUat AKu camNie tAu..
seDEy..sedEy..seDey...