Sunday, November 1, 2009

:...memories......:

:aku dgn mek:

:abg aku yg sker angkt baju tue:

:aku xtau'la tgk pe nie:

:family aku @ Lata Iskandar:

(",)

Utk julung2 kalinyer kami sefamily g jejln .. huhuhuh
besh! besh ! besh ! tersgt besh!
kami g Cameron & Pangkor
Tp nie pic g Kimaloon jerk, g Pangkor nnT akan updatekan .
Sejuk .. ujan .. X beli brg ape2 pun . (",)
Yg syoknyer sumer org taking caring kat aku.
yg peliknyer abg ngah aku tue .. selalu warning :"bebaik .. licin!!"
abg ngah aku yg selalu kejam tue & bengong tue..
gupenyer sayang jugak dia kat adik dia nie... huhuhu terharu sangat !!!
(",) insya ALLAH, ader rezki nnT kami akan g jejln lagik next year. AMEEN.






3 comments:

Fathiyah said...

lama dila tak update blog.awak sht?

nurul said...

eii bEso dah perOt kO ek dILa...
MEh akU nak uSap2 sKEt...
akU nIe ade GAk bAkAt NEnGOk bAby BOy Ker giRL..
hUHUhUhUhUhU

"Fd_kZ" said...

fathiyah : kekangan masa'la kak..huhuhu alhamdullilah, sehat

ckin : alah, aku pun membeso gak'la kin. sejak biler lak ko jadi mak bidan nie kin ?? alah, ko jumpe plak blog aku. malu arrr... huuhhuhuh