Sunday, December 19, 2010

:setelah sekian lama:

Assalammualaikum...
ya ALLAH lama betul aku x update ape2 dlm blog nie..
aku ketandusan waktu.. huhuh
sbb aku sker baca blog org jer.. malas nak update2.. :)

aku sihat seperti biasa. Alhamdullilah ... bertambah2'la sihatnyer opssss..
i'm not preggy 4 second bby.. masih 1 MUHAMMAD FAYYADH KHALISH
Insya ALLAH biler ader rezeki nnT akan bertambah'la anak.
sekarang nie bukan senang nak membesarkan anak ..
Nak menjadikan dia MANUSIA... kalu setakat beranak banyak2
tapi x tau'la bley terbela ker x.. anak terbio.x mkn.x minum.mcm2'la...
nak menjadikan MANUSIA ... nauzubillah..
Mudah2an anak saya menjadi anak yg soleh .. AMEEN..




2 comments:

someonemimi's said...

wah..wah..duk opis baru neh, baru ter update blog kamu yer..huhuhu

"Fd_kZ" said...

hahaah mempunyai masa yg sagat2 lapang kak syuroooo