Monday, May 25, 2009

DUPLICATE.

duplicate.. benci tul aku .. org yg sker copy paste.sker duplicate-duplicate nie.adui.dia nie x der pendirian ker ??? kenape mesT nak tiru2 arrr??? besh ke nak meniru2 org nie??? B URSELF bley X??? sumernyer ape yang aku ader dia nak ader gak. smpi aku pki ape utk "ubat keti" aku tue pun dia nak gak pki samer2.. pehal???? eeee.. aku pun x paham'la asal dia nie sker sgt nak tiru org.. tiru'la org lain asal nak tiru aku lak... da tentunyer gamai lagik mahluk dlm opis aku nie!!! aku nie'la pantang tul. mmg'la ape yg ader dipasaran tue bukan made for me only tp x yah'la smpi sumernye nak samer eikkkkkkk... adui ... aku mmg x sker org2 tiru nie!! camner?? da aku mmg camnie..!!! tp aku mmg x sker....
('',) dia yg aku maksudkan ialah..........

3 comments:

khaleda said...

manusia copycat mmg bersepah
:)

susudalambotol said...

mmg ada orang macamni. apa yang kita pakai semua nak tau, lepastu beli sama. bengang betul.

ubat keti tu ubat ketiak ke?
:D

"Fd_kZ" said...

khaled: tue'la.. mmg bersepah, tpi aku x penah'la jumper org mcm dia. saiko tul aku.

pn.susudalambotol: yer'la.. tanyer mcm2 pasal br kiter tue, klu x tanyer pun tgk dri jauh last2 beli jerk yg samaer... sakit tul arrr..
yerp, ubat ketiak...
huhuhuhu