Friday, June 12, 2009

aku punya hati & perasaan.

sadis x tajuk aku tue.tp tue'la sbb aku nie manusia biasa jerk. x tau'la nak wat camner. yg pentingnyer aku akan berpindah dari KPWKM nie.aku x bley arrr nak duk cni lagik kot.kesabaran aku diuji...... tp x per aku akan buat surat pindah da lepas nie. xpe2 sabar eik fadilah, sebab ALLAH tue sayang kat awak tue yg Dia uji awak tue. Sabar.....









"





"





"





"





"





"





"





"










Da lamer sgt x update cite2 yg x sensasi sgt pasal aku niekan. aku x der'la bz mana pun tp kenape eik aku x sempat.aku pun x tau. yg besh aku dgn mak aku g langkawi. aku ader kursus, pastu aku urusetiakan harus'la bley bawa mak aku. besh..besh sebab aku x penah sampai sana,tue'la first time aku smpi langkawi. ciankan.. Alhamdullilah, smpi gak aku akhirnyer...















No comments: