Monday, June 29, 2009

"welcome back to msia"

huhhuhhu.. jgn jeles. bile aku letak tajuk tue kat YM aku mesT kwn2 aku pk aku nie baru balik 'honeymoon', tp tidak sebetulnya.. kami semua g jakarta, bandung indonesia.. huhuhuhu tempat nak mengabiskan duit.. besh besh .. cuma makanannyer jerk'la yg aku x bley tima. mkn jerk akan terkuar'la balik.tp akak dgn adik aku mkn sedap aje.mayB situasi aku kot. tp yg pentingnyer kami semua seronok sbb duit dpt dihabiskan ,klu x abis nnT atie gase x puas, so baik kite abiskan kan ?? smpi jakarta terus g bandung. tido kat bandung 2 mlm jakarta 1 mlm so, trip kami 4 hari 3 mlm. seronok.. insya Allah klu ader rezki bln 12 nie nak g lagik, tp bukan utk bershoping ... untuk ke "DUFFAN" = dunia fantasi @ ANCOL. klu time tue keadaan mengizinkan'la.. (tp xkan lerk time perut memboyot nak nak roller costerkan?? ish ish ish) tp x per'la.. next trip mak bonde nak ajak g vietnam... huuhuhuh
(mak jgn tinggalkan kak uda eik ... sian kak udakan ... insya Allah klu ader rezki eik, klu kak uda x bley g mesT mak pun x bley g'kan ... (",) )
('',); picnyer cam biasa'la pd kak long tue. kna tgu dia upload dlu bru bley aku dgn adik aku upload.

9 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

wow beshnyer pegi bandung..sangat jeles nie..baru planning nak ajak en shukri pegi bandung jgak awal tahun depan..heheheh

"Fd_kZ" said...

besh kak.. g lerk sana..tp bawa duit bnyk2 tau .. huhuhu

"Fd_kZ" said...
This comment has been removed by the author.
susudalambotol said...

seronoknya berjalan-jalan. saya je belum ke mana-mana lagi :(

"Fd_kZ" said...

eh.. ye ke? tp bukan akak da g honeymoon ker? kan kan??

khaleda said...

weh mana souvenir tuk aku?
ko dh pregnen eh?
congrats :D

"Fd_kZ" said...

hhuhuhu.. ko nak keR??
insya Allah. Ameen
ko doakan'la eik semua selamat.

Fathiyah said...

eh,awak dah peknen bape bln?
congrate ;) bestnye,peknen & takde alahan.ms akak peknen jp dlu,teruk gk la.loya,pening,moody sume ada.

teringin nak gi bandung nih.boleh jd org kayo kat sana.hahaha ;p

"Fd_kZ" said...

insya Allah , ameen ... baru 2 bln
alhamdullilah setakat nie x der'la alahan ape2 x tau'la di masa akan dtg.

alamak jadi org kaya jap jerk , pastu rase x der duit sgt da.. abis duit ..... huhu