Tuesday, January 5, 2010

G.U.M.B.I.R.A

Assalamualaikum . gasenye da lama x merepek kat blog nie.. x der idea ker kekurangan idea ker @ kekangan masa.. huhuh almaklum'la bz bebeno... (",)
diam x diam da masuk taon baru pun.. alhamdullilah ..
Taon baru kali nie, besh gasernyer. sbb aku dpt jumpe , kwn2 seangkatan
( bak kater ckin,kan nam'la kater'kan.... )
aku dpt jumper is, khalid, nenek, ckin , ala, along,jue & businesswoman <-- ???
besh jugak, sbb jarang dpt jumper kwn2 sekolah,
klu x gayer amat'la arie2 cuti weekend nak jumper ada'la mustahil.
al-maklumla sumer anak di perantauan..
yg pentingnyer besh biler jumper korang ..
ader jerk citer, x abis2 nak citer2.. (*,*)


1.1.2010(jumaat)- aku balik pt. jawa. ayahande & bonda buat kenduri doa selamat untuk aku (semuga selamat dalam perjuangan) & kenduri arwah sekali ... jap jerk da nak masuk bulan 2. klu dulu org tanyer aku ckp taon depan skrg nie klu org tanyer aku ckp bulan depan..
ish ish ish aku gase jap jerk masa berlalu.. scary x??
mudah2an'la semuanyer selamat. ameen...
mak long, mak ani & family, kak ngah & family sumernyer balik .. alhamdullilah (",)

2.1.2010(sabtu) - ari nie wedding jue dgn botak,
& wak tong dgn (jejaka pilihan atienyer)
kul 11.30 aku kuo umah da, nak g beepee sbb jue sanding kul 12. masa sampai dan2 jue tgh berinai sakat, amik2 pic'kan..
yer'la wedding sekali seumur idupkan .. (",) tema jue : oren
pas2 blah g umah wak tong plak,
wak tong cm deja moss beb muka dia.. huahuahahu
pas2 plak, kiterorg berpecah... kami berenam sumernyer 2 keta.. huhhuhuh xmo kalah, cam nak g konvoi anto pengantin lak ..
huhuhuh (x per'la nnT masa wedding ckin,khalid, ala, is, nak g anto pengantin'la.. bley x korang ?? )
ptg lak aku, is, khalid g umah ala. ader kenduri . mciknyer baru balik haji. disamping tue jugak tgk mak ala. sedey aku tgk mak dia..
aku doakan mak ko mudah2an cepat sembuh .. ameen .


(",) dugaan yg aku terima semakin hari semakin hebat ... mudah2an selamat semua. insya ALLAH ameen .

2 comments:

tiny hayyzad said...

saba..saba...xlamer jee lgi tuu...neh laa pgalaman yg sngat manis lam hidup taw...smpai srunk aku cam xcye hayyan da besa...yg kar dri rahim aku...

"Fd_kZ" said...

tinie, sabOoo'la nie.. takut pun yer jugak'la wei.. tue'la'kan pengalaman .. wei, kwn aku kater anak ko tue muke ko.. sker'la tue...!!