Thursday, January 21, 2010

ini saya (",)

Salam, bley nmpk x hidung saya, mulut saya, dagu saya.. nie'la saya.. besokan ? masa nie saya baru mencecah 2.8kg.. ..... dc kater saya gemuk.. mudah2an saya sehat, dan ibu selamat melahirkan saya.. ameen.. ibu don't worry. nnT kite working together2 eik.. (",)

Ibu menghadapi penyakit "kegatalan" yg amat sgt2.. cian ibu. ader org kater
pembawakan sbb ibu preggy,
nenek kat kelantan plak kater ibu kena keteguran. . 1 bdn ibu abis teruk ...
jumper dc pun dc x wat ape2 pun.. 3 klinik'la ibu g check up ..
x per'la diharap ibu dpt mengatasi kesabaran yg menduga eik...
bak kater nenek bukan senang nak jadi seorg ibu. (",)
Last klinik ibu g check up penyakit & scan saya pd 18 Jan dc kater berat saya da 3.25kg.. wow, bnyk betul saya mknkan...? tp saya ke ibu?? (",)

On 20 Jan saya ingat nak kuo da dari perut ibu, saya wat ibu kalut da tp ibu kate kuo bulan February.. insya ALLAH ibu..
mudah2an saya bley bertahan lagik 1 week dlm perut ibu..
walaupun misi kater saya bley kuo biler2 jerk, tp disbbkan saya anak ibu yg baik ..
akan saya pastikan pada bulan February nnT .. Insya ALLAH


(",) b urself eik?? jgn sker2 duplicate.. tQ`




2 comments:

susudalambotol said...

eee. chomelnya. nampak clear sgt baby tu!

"Fd_kZ" said...

comel lagik arjuna.. dgn idung yg mancung tue.. huhuhu doakan bby saya pun mancung cam tue eik.. huhuh ameen.